قیمت عبارت است از مبلغی که که شرکت بابت مبادله خاصی، از مشتری دریافت می کند و ممکن است شامل قیمت محصول، هزینه بارگیری ، حمل و نقل ، ضمانت و هزینه های مالی باشد که مشتری باید پرداخت کند. عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری نوع بازار قوانین و مداخلات دولت هزینه ها قیمت محصولات شرکت های رقیب روشهای عمومی قیمت گذاری روش اضافه بر هزینه تمام شده تعیین قیمت بر اساس قیمت جاری قیمت گذاری مناقصه ای قیمت گذاری کالاهای ابداعی قیمت گذاری مخرب قیمت گذاری روانی قیمت گذاری خط محصول قیمت گذاری اختیاری قیمت گذاری محصولات مکمل قیمت گذاری محصولات فرعی قیمت گذاری تبعیضی قیمت گذاری تخفیفی قیمت گذاری تبلیغاتی Everyday low price freemium استراتژی قیمت گذاری پویا قیمت گذاری سبز وسایر عناوین توضیحات و نمودارها ... ...